avatar Ten blog rowerowy prowadzi Tomus1973 z miasteczka Warszawa. Mam przejechane 11367.25 kilometrów w tym 395.65 w terenie. Więcej o mnie. Odwiedziło mnie:
Zegar cyfrowy na stronę
zaliczgmine.pl GPSies - Tracks of Tomus1973

Wykres roczny blog rowerowy Tomus1973.bikestats.pl
  • Sprzęt Odblask

Warszawa- Czersk- Warka.

Sobota, 21 marca 2015 · dodano: 21.03.2015 | Komentarze 3

Pierwszy dzień wiosny. Postanowiłem z tej okazji zaliczyć dziś jakąś setkę. Niestety nie udało mi się. Jak wyruszyłem z Czerska w stronę Warki i po dojechaniu do celu kolana dały się we znaki, a była już późna godzina. Nie sadzę jednak abym zaliczył porażkę gdyż celem była Warka. A oto mała fotorelacja z wycieczki.

Jakaś latająca ciężarówka.

Pomnik lotnika

Kategoria ponad 50km, Wycieczki

Tomus1973
| 16:54 czwartek, 2 kwietnia 2015 | linkuj Katanko strasznie mnie Warka wykończyła. Czułem się jakbym w górach był. Ciągle pod górkę i pod górkę i pod górkę. A może miałem kiepski dzień do jazdy. W każdym razie w pewnym momencie stanąłem i zacytowałem Czarka P. z jakiegoś filmu..."pi.....ę, nie jadę". Jednak dojechałem, ąz do samego browaru w Warce.
oelka
| 16:56 sobota, 28 marca 2015 | linkuj Star 200 betoniarka. Prawdziwy, co najwyżej pozbawiony silnika i skrzyni biegów.
Katana1978
| 16:17 sobota, 28 marca 2015 | linkuj Tak się zastanawiam zawsze jak przejeżdżam koło tej ciężarówki - czy to prawdziwa czy atrapa :). Też powoli nakręcam się na Warkę :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa sasie